Хуудас

2010/12/11

Миний ах

Миний хувьд Ахынхаа тухай бичиж байна гэдэг үнэхээр томоохон зүйл юм. Ер нь аливаа хүний тухай бичнэ гэдэг өөрөө их жигтэй бөгөөд хэцүү байдаг лдаа. За миний ахын хувьд хөлийг минь дөрөөнд гарыг минь ганзганд хүргэсэн амьдралын томоохон ачтан билээ. Ер нь бол соёлын тэргүүний ажилтан Батболдын "Ахын сэтгэл" гэдэг дууг сонсохоор л ах минь бодогдоод нүдэнд нулимс бүрхээд ирдиймдаа. Миний бодлоор ямарч хүний амьдралд нэг чухал хөшүүрэг байдаг. Миний бидний хувьд тэрхүү бодит хөшүүрэг бол Миний ах минь байдаг. Тэр хүний минь хэлсэн үг, сургааль нь чихэнд биш зүрхэнд хоногшдогоороо үнэхээр гайхалтай. Ахдаа цаашдын ажилд өндөр амжилт, амьдралд нь аз жаргал сайн сайхан бүхнийг хүсэн ерөөж дүү чинь үгээр төдийгүй үйл хөдлөл амжилтаараа ахынхаа ачийг үргэлж хариулж явна ааа.

Ахын сэтгэл

Дэлгэж барьсан хадаг шиг

Дээдлэн хайрлах нутгийн уулаа

Дэндүү их хайраар өсгөсөн

Дэлхийд ховорхон миний ханагар ах минь ээ

Дахилт:

Дэндүү их хайраар өсгөсөн

Дэлхийд ховорхон миний ханагар ах минь дээ

Санаж хүлээсэн сэтгэл шиг

Сүслэн залбирдаг нутгийн уулаа

Сайханаас сайхан амьдралд минь сургасан

Сэтгэлд ганцхан миний түшиг ах минь дээ

Дахилт:

Сайханаас сайхан амьдралд минь сургасан

Сэтгэлд ганцхан миний түшиг ах минь дээ

Аавын гэрийн хоймор шиг

Алсаас бараатай шүтээн уулаа

Алдаа оноог наддаа таниулсан

Амьдралд хатуужсан миний түшиг ах минь дээ

Дахилт:

Алдаа оноог наддаа таниулсан

Амьдралд хатуужсан миний түшиг ах минь дээ

Дэндүү их хайраар өсгөсөн

Дэлхийд ховорхон миний ханагар ах минь дээ

Дэлхийд ховорхон миний түшиг ах минь дээ